Tour de France 2018

Tour de France si na obrazovách RTVS pozreli dva milióny divákov

Nedeľná posledná etapa Tour de France sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Skvelé výkony Petra Sagana a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo 29. júla na Dvojke 337.000 divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 25,2 %.

Priemerná sledovanosť živých prenosov 105. ročníka Tour de France v tomto roku dosiahla 203.000 divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 22,2 %. Celkovo si slávne cyklistické podujatie (preteky + štúdia, zásah: 3 minúty bez prerušenia) pozrelo 2.126.000 divákov, čo predstavuje 45,7 % populácie v cieľovej skupine 12+.

Diváci RTVS upriamili svoju pozornosť aj na vysielanie televízneho štúdia Tour de France, ktoré aj vďaka profesionálnym skúsenostiam a odborným postrehom bratov Martina a Petra Velitsovcov dosiahlo rekordný trhový podiel 13,5 % v porovnaní s predchádzajúcimi ročníkmi.

Fanúšikov cyklistiky zaujalo aj on-line vysielanie prenosov na stránkach rtvs.sk a tdf.rtvs.sk, kde v priemere jedna etapa zaznamenala približne 25.000 zobrazení.

Dianie na Tour de France